Tak for at læse med!

Kære læser


For et par år siden var jeg ude og spise frokost med en marketingdirektør fra en større dansk virksomhed. Hun sagde følgende;


"Er du klar over at næsten 75% af alle marketingansvarlige i de danske virksomheder IKKE har en marketinguddannelse? 

Og netop derfor kan mange marketinginitiativer sammenlignes lidt med da vi i folkeskolen havde “frie gulvøvelser” i idræt

….. Ingen regler, ingen rammer, ingen proces, ingen struktur, ingen evaluering og optimering, ingen sammenhæng og intet vel-defineret formål.

Og derfor bliver det sjældent et særligt kønt syn". 


Metaforen er spot on! og det var endnu en grund til at jeg valgte at gå igang med at skrive den bog, som jeg længe har haft en ambition om at realisere. 


Personligt manglede jeg bogen Puzzlemarketing både under mine CBS studier, men i endnu højere grad da jeg blev iværksætter - For hvordan skaber man en vindende marketingstrategi og en vækstfremmende marktingplan hvis marketingbudgettet er minimalt eller ikke-eksisterende?


I bogen beskriver jeg processen fra Markedsanalyse til Markedsføringsstrategi og til marketingplan og underbygger alle trin med cases fra den virkelige globale marketingscene. Alle eksempler er skabt med organiske og gratis initiativer. 


Jeg håber at bogen vil inspirere dig og bringe dit brand aller forrest i din målgruppes mindset.




Rigtig god læselyst og Happy Marketing!


Tina 






Jævnfør Marketingweek.com har 74,1% af de marketingansvarlige ikke en markedsføringsuddannelse.